organisatie

Samen organiseren

Om alles goed te laten verlopen vragen we jullie allemaal zoveel
mogelijk te helpen bij het opruimen na de generale, de ochtendworkshop
op de 16e en na het middagconcert. Hier verschijnt iedere keer een
update van de takenlijst, waar we hulp bij nodig hebben.

We vragen jullie hulp om vrijwilligers te vinden voor:

  • het opzetten van het podium (donderdagmiddag 14 november om 14.00 uur. Let op dit is een uur later dan in de mailing stond)
    en plaatsen van stoelen hebben we tien (10) vrijwilligers nodig;
  • het maken van foto’s tijdens alle activiteiten op de dag.

Geef jezelf of je kennis/familielid op bij Marion Beckrop of via e-mail

 


Koorbrief:

 

 

Beste ABVers,

Betreft concert Amsterdamse Bachvereniging op zaterdag 16 november 2019 in de Dominicuskerk

De regels voor de kaartverkoop en tijdsschema voor generale en concert

Jullie hebben 5 kaartjes voor de verkoop aan vrienden en familie. Als we die allemaal verkopen is het concert bij voorbaat al een succes!

Afspraken voor de verkoop van de kaartjes:
• Envelop op naam met kaartjes heb je gekregen
• De opbrengst van de kaartjes storten op girorekening NL 60 INGB 0004396144 van de ABV. Doe dit s.v.p. zo snel mogelijk na het concert. Op 19 november krijgt iedereen een overzicht van de kaartjes die verkocht zijn, voor het geval je het aantal niet meer weet.
• Extra kaartjes kun je van Conny krijgen
• Let op: er kunnen geen betaalde kaartjes meer bij de kassa worden afgegeven, dus stuur de kaartjes op of wacht je gasten op bij de deur. In het laatste geval moet je achter de tafel van de kassa gaan staan om de doorloop niet te hinderen!
• Kaartjes die je niet verkocht hebt teruggeven aan Jan, uiterlijk bij de generale op donderdag 14 november, dus niet op de dag van het concert.

 

Donderdag 7 november

19.30 – 20.15 uur inzingen en kennismaken met Emma Rekers, die het evenement van zaterdagochtend 16 november gaat leiden.

na 20.15 uur reguliere repetitie

Donderdag 14 november

generale repetitie in De Dominicuskerk Spuistraat 12
• 14.00 uur opstellen podium en stoelen koor en orkest (stoelenploeg: veel mensen nodig!))
• 15.30 uur repetitie Cor en orkest
• 18.40 uur koor aanwezig
• 18.45 uur inzingen
• 19.00 uur generale repetitie
• 20.30 – 20.50 uur pauze
• Uiterlijk 22.00 uur einde repetitie
• 22.15 uur kerk leeg

 

Zaterdag 16 november

Feestdag en concert in de Dominicuskerk
• 10.15 uur koorleden aanwezig
• 10.30 uur kerk open, ontvangst gasten met koffie/thee/limonade
• 10.55 uur koorleden op het podium
• 11.00 – 12.00 uur muzikale belevenis
• 12.00 – 12.30 uur kerk opruimen (allen)
• 12.30 – 13.30 uur gezamenlijke lunch
• 13.45 uur stoelen van de lunchzaal naar de kerk (voor het liturgisch centrum)
• 14.15 – 15.15 uur zitrepetitie
• 15.15 uur deur kerk open.
• 15.55 uur koorleden zitten (er wordt niet gezamenlijk opgekomen)
• 16.00 uur aanvang concert, er is geen pauze
• 17.30 uur borrel
• 19.00 uur allemaal helpen de kerk op te ruimen en het podium af te breken
• 19.30 uur Iedereen weg
Let op: Partituren in een zwarte kaft of map!
Dameskleding: ochtend blauwe outfit met makkelijke schoenen en zachte zool, tijdens het concert rok of broek enkellang en zwart met een feestelijke noot. Draag je niet enkellang, dan een zwarte panty onder jurk of rok.
Heren: ochtend blauwe outfit met makkelijke schoenen en zachte zool, tijdens het concert zwart pak en wit overhemd. Stropdas wordt verzorgd door Hanneke op de dag van het concert. Deze liggen in de kleedruimte. S.v.p. na concert stropdassen weer inleveren!

Namens de concertcommissie: Marion, Conny, Jacqueline, Hanneke, Lonneke, May An en Christien.